Blog
  • Prin culoare dăm formă ideilor tale.

    Te susținem astfel încât să ai o imagine de impact, iar asta te va ajuta să fii mai eficient.

  • Prin formă vei da valoare afacerii tale.

    Imaginea crescută a afacerii tale te va ajuta să fii mai profitabil.

January 21, 2020 by

LETTERMARK sau Monograma

Lettermark sau monograme sunt logo-uri care constau doar din litere sau inițiale ale mărcii. De obicei, companiile folosesc inițialele marilor lor nume de marcă pentru a proiecta logo-ul și pentru a le facilita recunoașterea mărcii lor.


Luați IBM (International Business Machines), de exemplu. Dacă marca ar fi folosit un semn de cuvânt pentru logo-ul său, i-ar fi fost greu să construiască imaginea de brand pe care o are în acest moment.

Acum, dacă alegeți o monogramă (lettermark) ca logo-ul dvs., asigurați-vă că dvs. sau proiectantul dvs. cunoașteți bine tipografia și fonturile. De asemenea, asigurați-vă că logo-ul dvs. este lizibil atunci când este publicat online sau offline.

IBM, CNN, HBO, EA etc. sunt toate exemple de logo-uri ale monogramelor.

Când să folosiți monograma?


LETTERMARK sunt sugerate atunci când numele mărcii este lung și greu de reținut – mai mult de trei silabe și / sau mai mult decât un cuvânt.

(articol de Aashish P ahva, https://www.feedough.com/author/aashishpahwa/)

0 Comments

© LOGO STUDIO 2020 – Toate drepturile rezervate.
Reproducerea parțială sau integrală, fără acord, a materialelor de pe acest site interzisă.