Blog
  • Prin culoare dăm formă ideilor tale.

    Te susținem astfel încât să ai o imagine de impact, iar asta te va ajuta să fii mai eficient.

  • Prin formă vei da valoare afacerii tale.

    Imaginea crescută a afacerii tale te va ajuta să fii mai profitabil.

January 21, 2020 by

LOGOTYPE

Un logotip este foarte similar cu semnul de cuvânt (wordmark) atunci când vine vorba de aspect. Singurul factor care îl diferențiază este simbolismul din designul textului.

Luați logo-ul FedEx, de exemplu. Ați considera logo-ul ca un wordmark atunci când îl priviți pentru prima dată. Dar o privire mai în profunzime te va face să vezi o săgeată ascunsă în spațiul alb dintre E și X, care se dorește a fi un simbol subliminal pentru viteză și precizie.

Exemple de mărci care folosesc un logotip sunt FedEx, DHL, Vans etc.

Când să folosești Logotipul?


Logotipurile au o aplicație similară cu un semn de cuvânt. Folosiți-l:

  • când numele dvs. de marcă este scurt și poate fi amintit ușor
  • când mesajul dvs. de marcă este setat pe termen lung

(articol de Aashish P ahva, https://www.feedough.com/author/aashishpahwa/)

0 Comments

© LOGO STUDIO 2020 – Toate drepturile rezervate.
Reproducerea parțială sau integrală, fără acord, a materialelor de pe acest site interzisă.