Un logotip este foarte similar cu semnul de cuvânt (wordmark) atunci când vine vorba de aspect. Singurul factor care îl diferențiază este simbolismul din designul textului.
Luați logo-ul FedEx, de exemplu. Ați considera logo-ul ca un wordmark atunci când îl priviți pentru prima dată. Dar o privire mai în profunzime te va face să vezi o săgeată ascunsă în spațiul alb dintre E și X, care se dorește a fi un simbol subliminal pentru viteză și precizie.
Exemple de mărci care folosesc un logotip sunt FedEx, DHL, Vans etc.
Când să folosești Logotipul?
Logotipurile au o aplicație similară cu un semn de cuvânt. Folosiți-l:
când numele dvs. de marcă este scurt și poate fi amintit ușor
când mesajul dvs. de marcă este setat pe termen lung
Ar putea fi o imagine cu text care spune „Fed Ex ® Fed FedEx EX ®”
51
Impact – persoane
3
Interacţiuni
Promovează postarea
2
1 distribuire
Îmi place

 

Comentează
Distribuie

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *