Oamenii sunt creaturi vizuale. Au o abilitate remarcabilă de a-și aminti imagini și simboluri. Acesta este motivul pentru care brandurile plătesc mii de dolari pentru a obține un logo bine proiectat, dar simplu, care este recunoscut rapid și amintit de mult timp.
Dar dezvoltarea acestui logo simplu nu este chiar atât de simplă. Proiectantul trebuie să înțeleagă identitatea și poziționarea mărcii propuse înainte de a decide care dintre cele zece tipuri de logo se potrivește cel mai bine marcii.
Ei bine, dacă sunteți nou în designul logo-ului sau sunteți doar curioși despre tipurile de logo-uri, iată un ghid detaliat care explică toate cele 10 tipuri de logo și când ar trebui să le utilizați.
Marcă verbală (Wordmark)
O marcă verbală este un logo simplu bazat pe fonturi, care se concentrează pe numele complet al mărcii. Practic, este un logo tipografic care folosește un font sau un stil unic pentru a scrie numele mărcii fără o grafică semnificativă, o semnificație sau o intervenție simbolică.
Wordmark folosește fonturi ușor modificate în scopuri de design. Poate fi clasificat suplimentar în semne verbale simple (logo-ul Google) și ”wordmark handmade” (sigla Disney).
Când să folosești un semn de cuvânt (Wordmark) ?
Wordmark este o opțiune bună dacă aveți un nume scurt – cu 3 silabe sau mai puțin. Nu este recomandat să mergeți după semnul word dacă aveți nume lungi precum PricewaterhouseCoopers (PwC) sau Bayerische Motoren Werke (BMW).
Cu toate acestea, puteți căuta semn de cuvânt dacă numele dvs. de marcă este un cuvânt folosit frecvent sau ceva ce poate fi amintit cu ușurință. Un exemplu bun ar fi Coca-Cola. Chiar dacă numele are mai mult de trei silabe, nu este greu de reținut numele. (Fun-Fact: Coca-Cola este cel mai recunoscut brand din lume.)

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *